آسیبهای فرهنگی و اجتماعیآسیبشناسی ساختاری رژیم صهیونیستی با تأکید بر آسیبهای فرهنگی و اجتماعی [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 87-116]
آگهیارزشهای اخلاقی ارائهشده
در تبلیغات بازرگانی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران
(برای فروش مواد غذایی به کودکان و نوجوانان) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 213-254]
آموزشتحلیلی بر بازنمایی ایدئولوژی و سبک زندگی در کتابهای آموزش زبان اینترچنج [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 35-60]
ا
ارتباطمقایسة شیوه های ارتباطی و تبلیغی چهره های قرآنی با روشهای تبلیغ امروزین [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 113-144]
ارتباط تقابلینقش ارتباطات انسانی در شکلگیری تراژدی ایرج [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 191-209]
ارزش اخلاقیارزشهای اخلاقی ارائهشده
در تبلیغات بازرگانی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران
(برای فروش مواد غذایی به کودکان و نوجوانان) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 213-254]
اسرائیلآسیبشناسی ساختاری رژیم صهیونیستی با تأکید بر آسیبهای فرهنگی و اجتماعی [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 87-116]
اعتماد اجتماعیرابطة اعتماد اجتماعی با گونههای شخصیتی
(مورد مطالعه استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال) [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 35-57]
افکارعمومینقش رسانههای نوین در جنبشهای اجتماعی
(مطالعة موردی جنبش تسخیر والاستریت) [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 145-172]
امامتابعاد فرهنگ در جامعة آرمانی قرآنی [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 83-111]
انسجامی و شناختیرابطة اعتماد اجتماعی با گونههای شخصیتی
(مورد مطالعه استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال) [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 35-57]
انقلابنقش رسانههای جدید در انقلابهای جهان عرب
(2012 ـ 2011) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 45-75]
انقلابهای عربینقش رسانههای جدید در انقلابهای جهان عرب
(2012 ـ 2011) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 45-75]
انگیزههااهداف و انگیزههای عضویت کاربران در شبکههای اجتماعی مجازی (مطالعهای دربارة جوانان شهر تهران) [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 61-86]
انگیزه و هدف مخاطبانسواد رسانهای مخاطبان رسانههای نوشتاری در شهر تهران [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 117-141]
اهل سنتبررسی گفتمانی فرایندهای ارتباطی و بیانیههای تبلیغاتی
در بمبگذاریهای سیستان و بلوچستان [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 121-162]
ایدئولوژیتحلیلی بر بازنمایی ایدئولوژی و سبک زندگی در کتابهای آموزش زبان اینترچنج [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 35-60]
ایرانتلویزیون و تأثیر آن بر هویت دینی، گروهی و جنسیتی ایرانیان
(مطالعۀ نظریۀ کاشت در ایران) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 7-44]
اینترچنجتحلیلی بر بازنمایی ایدئولوژی و سبک زندگی در کتابهای آموزش زبان اینترچنج [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 35-60]
اینترنتهمگرایی رسانهای (رابطة تولید محتوای اینترنتی توسط کاربران و نحوة تماشای تلویزیون [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 143-168]
ب
بازنماییتحلیلی بر بازنمایی ایدئولوژی و سبک زندگی در کتابهای آموزش زبان اینترچنج [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 35-60]
برونگراییرابطة بین میزان و نوع استفاده از تلفن همراه و صفات شخصیتی دانشجویان [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 141-159]
برونگراییرابطة اعتماد اجتماعی با گونههای شخصیتی
(مورد مطالعه استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال) [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 35-57]
بسیج سیاسینقش رسانههای جدید در انقلابهای جهان عرب
(2012 ـ 2011) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 45-75]
بیداری اسلامینقش رسانههای جدید در انقلابهای جهان عرب
(2012 ـ 2011) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 45-75]
پ
پروپاگاندامقایسة شیوه های ارتباطی و تبلیغی چهره های قرآنی با روشهای تبلیغ امروزین [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 113-144]
پیام بازرگانیارزشهای اخلاقی ارائهشده
در تبلیغات بازرگانی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران
(برای فروش مواد غذایی به کودکان و نوجوانان) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 213-254]
پیشداوریرسانهها، تصور قالبی و روابط بین گروههای هویتی (مطالعة موردی دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 7-33]
ت
تأثیرسنجیتلویزیون و تأثیر آن بر هویت دینی، گروهی و جنسیتی ایرانیان
(مطالعۀ نظریۀ کاشت در ایران) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 7-44]
تبلیغاتارزشهای اخلاقی ارائهشده
در تبلیغات بازرگانی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران
(برای فروش مواد غذایی به کودکان و نوجوانان) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 213-254]
تجربة زیسته اینترنتمصرف فرهنگی اینترنت و شکلنگرفتن هویت مجازی
(مردمنگاری دانشجویان سه دانشکدة ارتباطات، عمران و معماری) [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 55-90]
تجربهپذیریرابطة بین میزان و نوع استفاده از تلفن همراه و صفات شخصیتی دانشجویان [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 141-159]
تحلیلمحتواتلویزیون و تأثیر آن بر هویت دینی، گروهی و جنسیتی ایرانیان
(مطالعۀ نظریۀ کاشت در ایران) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 7-44]
تعارضهای هویتیآسیبشناسی ساختاری رژیم صهیونیستی با تأکید بر آسیبهای فرهنگی و اجتماعی [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 87-116]
تعزیهتقابل فرهنگ و طبیعت در آیین تعزیه [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 163-180]
تلویزیونهمگرایی رسانهای (رابطة تولید محتوای اینترنتی توسط کاربران و نحوة تماشای تلویزیون [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 143-168]
تلویزیونتلویزیون و تأثیر آن بر هویت دینی، گروهی و جنسیتی ایرانیان
(مطالعۀ نظریۀ کاشت در ایران) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 7-44]
تولیدمیزان مشارکت دانشجویان ارتباطات در تولید محتوای رسانههای اجتماعی [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 113-140]
تولید محتواهمگرایی رسانهای (رابطة تولید محتوای اینترنتی توسط کاربران و نحوة تماشای تلویزیون [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 143-168]
ج
جامعة آرمانیابعاد فرهنگ در جامعة آرمانی قرآنی [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 83-111]
جامعة ایرانموسیقی زیرزمینی؛ بازنمای دغدغههای اجتماعی جوانان [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 7-34]
جنبشهای اجتماعینقش رسانههای نوین در جنبشهای اجتماعی
(مطالعة موردی جنبش تسخیر والاستریت) [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 145-172]
جهانی شدنفرهنگ ایرانی در عصر جهانی شدن
(مورد مطالعه فرهنگ نوروز) [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 91-112]
جواناناهداف و انگیزههای عضویت کاربران در شبکههای اجتماعی مجازی (مطالعهای دربارة جوانان شهر تهران) [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 61-86]
ح
حقوق ارتباطاتجایگاه قانون جامع رسانههای همگانی در جمهوری اسلامی ایران (ضرورتیابی و امکانسنجی قانون و اقتضاهای برآمده از آنها) [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 7-53]
حقوق رسانهجایگاه قانون جامع رسانههای همگانی در جمهوری اسلامی ایران (ضرورتیابی و امکانسنجی قانون و اقتضاهای برآمده از آنها) [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 7-53]
خ
خدابازنمایی هویت دینی در سینمای پس از انقلاب اسلامی [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 59-81]
خرده فرهنگ جوانانموسیقی زیرزمینی؛ بازنمای دغدغههای اجتماعی جوانان [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 7-34]
خشونت سیاسیبررسی گفتمانی فرایندهای ارتباطی و بیانیههای تبلیغاتی
در بمبگذاریهای سیستان و بلوچستان [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 121-162]
د
دینداریبازنمایی هویت دینی در سینمای پس از انقلاب اسلامی [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 59-81]
ر
رابطۀ تعاملیتقابل فرهنگ و طبیعت در آیین تعزیه [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 163-180]
رسانهرسانهها، تصور قالبی و روابط بین گروههای هویتی (مطالعة موردی دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 7-33]
رسانههای اجتماعینقش رسانههای نوین در جنبشهای اجتماعی
(مطالعة موردی جنبش تسخیر والاستریت) [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 145-172]
رسانههای اجتماعیمیزان مشارکت دانشجویان ارتباطات در تولید محتوای رسانههای اجتماعی [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 113-140]
رسانههای دیجیتالنقش رسانههای جدید در انقلابهای جهان عرب
(2012 ـ 2011) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 45-75]
رضایتمندیاهداف و انگیزههای عضویت کاربران در شبکههای اجتماعی مجازی (مطالعهای دربارة جوانان شهر تهران) [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 61-86]
روانرنجوریرابطة بین میزان و نوع استفاده از تلفن همراه و صفات شخصیتی دانشجویان [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 141-159]
روانشناسی اجتماعیرسانهها، تصور قالبی و روابط بین گروههای هویتی (مطالعة موردی دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 7-33]
روانشناسی گفتمانیمصرف فرهنگی اینترنت و شکلنگرفتن هویت مجازی
(مردمنگاری دانشجویان سه دانشکدة ارتباطات، عمران و معماری) [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 55-90]
روش تبلیغمقایسة شیوه های ارتباطی و تبلیغی چهره های قرآنی با روشهای تبلیغ امروزین [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 113-144]
روش تحلیلی نظریة مبناییمصرف فرهنگی اینترنت و شکلنگرفتن هویت مجازی
(مردمنگاری دانشجویان سه دانشکدة ارتباطات، عمران و معماری) [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 55-90]
روضةالشهداءروضهخوانی؛
نقل مذهبی ـ شیعی در ایران و تمهیدهای ادبی ـ اجرایی آن [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 173-208]
روضهخوانروضهخوانی؛
نقل مذهبی ـ شیعی در ایران و تمهیدهای ادبی ـ اجرایی آن [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 173-208]
روضهخوانیروضهخوانی؛
نقل مذهبی ـ شیعی در ایران و تمهیدهای ادبی ـ اجرایی آن [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 173-208]
ساختارگراییتقابل فرهنگ و طبیعت در آیین تعزیه [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 163-180]
سبک زندگیتحلیلی بر بازنمایی ایدئولوژی و سبک زندگی در کتابهای آموزش زبان اینترچنج [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 35-60]
سواد رسانهایسواد رسانهای مخاطبان رسانههای نوشتاری در شهر تهران [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 117-141]
سیستم اجتماعیهنر بهمثابه ارتباط در رویکرد سیستمی نیکلاس لومان [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 161-190]
سیستم روانیهنر بهمثابه ارتباط در رویکرد سیستمی نیکلاس لومان [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 161-190]
سینمابازنمایی هویت دینی در سینمای پس از انقلاب اسلامی [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 59-81]
ش
شبکههای اجتماعینقش رسانههای نوین در جنبشهای اجتماعی
(مطالعة موردی جنبش تسخیر والاستریت) [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 145-172]
شبکههای اجتماعیعوامل مرتبط با گرایش دانشجویان به شبکۀ اجتماعی «فیسبوک»
(بررسی تطبیقی دانشجویان ایران و آمریکا) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 181-212]
شبکههای اجتماعیمیزان مشارکت دانشجویان ارتباطات در تولید محتوای رسانههای اجتماعی [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 113-140]
شبکههای اجتماعی مجازیاهداف و انگیزههای عضویت کاربران در شبکههای اجتماعی مجازی (مطالعهای دربارة جوانان شهر تهران) [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 61-86]
ع
عصر دفاع مقدسبازنمایی مصرف در فیلمهای سینمایی دورۀ دفاع مقدس [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 76-119]
ف
فرد دینداربازنمایی هویت دینی در سینمای پس از انقلاب اسلامی [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 59-81]
فرهنگتحلیلی بر بازنمایی ایدئولوژی و سبک زندگی در کتابهای آموزش زبان اینترچنج [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 35-60]
فرهنگفرهنگ ایرانی در عصر جهانی شدن
(مورد مطالعه فرهنگ نوروز) [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 91-112]
فرهنگابعاد فرهنگ در جامعة آرمانی قرآنی [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 83-111]
فرهنگ ایرانی و نوروزفرهنگ ایرانی در عصر جهانی شدن
(مورد مطالعه فرهنگ نوروز) [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 91-112]
فرهنگ مشارکتیهمگرایی رسانهای (رابطة تولید محتوای اینترنتی توسط کاربران و نحوة تماشای تلویزیون [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 143-168]
فرهنگ و طبیعتتقابل فرهنگ و طبیعت در آیین تعزیه [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 163-180]
فیسبوکعوامل مرتبط با گرایش دانشجویان به شبکۀ اجتماعی «فیسبوک»
(بررسی تطبیقی دانشجویان ایران و آمریکا) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 181-212]
قانون جامعجایگاه قانون جامع رسانههای همگانی در جمهوری اسلامی ایران (ضرورتیابی و امکانسنجی قانون و اقتضاهای برآمده از آنها) [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 7-53]
قانون جامع رسانههای همگانیجایگاه قانون جامع رسانههای همگانی در جمهوری اسلامی ایران (ضرورتیابی و امکانسنجی قانون و اقتضاهای برآمده از آنها) [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 7-53]
قانونگذاری رسانهایجایگاه قانون جامع رسانههای همگانی در جمهوری اسلامی ایران (ضرورتیابی و امکانسنجی قانون و اقتضاهای برآمده از آنها) [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 7-53]
قدرتتحلیلی بر بازنمایی ایدئولوژی و سبک زندگی در کتابهای آموزش زبان اینترچنج [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 35-60]
قرآنابعاد فرهنگ در جامعة آرمانی قرآنی [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 83-111]
ک
کاشتتلویزیون و تأثیر آن بر هویت دینی، گروهی و جنسیتی ایرانیان
(مطالعۀ نظریۀ کاشت در ایران) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 7-44]
کودکارزشهای اخلاقی ارائهشده
در تبلیغات بازرگانی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران
(برای فروش مواد غذایی به کودکان و نوجوانان) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 213-254]
گ
گفتمان مشروعیتبخشبررسی گفتمانی فرایندهای ارتباطی و بیانیههای تبلیغاتی
در بمبگذاریهای سیستان و بلوچستان [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 121-162]
گنجینههای تفسیری اینترنتمصرف فرهنگی اینترنت و شکلنگرفتن هویت مجازی
(مردمنگاری دانشجویان سه دانشکدة ارتباطات، عمران و معماری) [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 55-90]
گوناگونی فرهنگیگوناگونی فرهنگی و ضرورت پاسداری از آن [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 169-191]
گونة شخصیتیرابطة اعتماد اجتماعی با گونههای شخصیتی
(مورد مطالعه استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال) [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 35-57]
مصرف فرهنگی اینترنتمصرف فرهنگی اینترنت و شکلنگرفتن هویت مجازی
(مردمنگاری دانشجویان سه دانشکدة ارتباطات، عمران و معماری) [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 55-90]
ملتباوریگوناگونی فرهنگی و ضرورت پاسداری از آن [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 169-191]
مهاجرت معکوسآسیبشناسی ساختاری رژیم صهیونیستی با تأکید بر آسیبهای فرهنگی و اجتماعی [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 87-116]
مواد غذاییارزشهای اخلاقی ارائهشده
در تبلیغات بازرگانی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران
(برای فروش مواد غذایی به کودکان و نوجوانان) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 213-254]
موسیقی زیرزمینیموسیقی زیرزمینی؛ بازنمای دغدغههای اجتماعی جوانان [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 7-34]
میزان و نوع استفاده از تلفنهمراهرابطة بین میزان و نوع استفاده از تلفن همراه و صفات شخصیتی دانشجویان [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 141-159]
ن
نژندیرابطة اعتماد اجتماعی با گونههای شخصیتی
(مورد مطالعه استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال) [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 35-57]
نشانهشناسیارزشهای اخلاقی ارائهشده
در تبلیغات بازرگانی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران
(برای فروش مواد غذایی به کودکان و نوجوانان) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 213-254]
نظریۀ استفاده و رضامندیعوامل مرتبط با گرایش دانشجویان به شبکۀ اجتماعی «فیسبوک»
(بررسی تطبیقی دانشجویان ایران و آمریکا) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 181-212]
نقالی مذهبیروضهخوانی؛
نقل مذهبی ـ شیعی در ایران و تمهیدهای ادبی ـ اجرایی آن [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 173-208]
نقلروضهخوانی؛
نقل مذهبی ـ شیعی در ایران و تمهیدهای ادبی ـ اجرایی آن [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 173-208]
نوجوانارزشهای اخلاقی ارائهشده
در تبلیغات بازرگانی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران
(برای فروش مواد غذایی به کودکان و نوجوانان) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 213-254]
نیکلاس لومانهنر بهمثابه ارتباط در رویکرد سیستمی نیکلاس لومان [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 161-190]
و
واقعه رسانهایبررسی گفتمانی فرایندهای ارتباطی و بیانیههای تبلیغاتی
در بمبگذاریهای سیستان و بلوچستان [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 121-162]