نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی آسیب‌شناسی ساختاری رژیم صهیونیستی با تأکید بر آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 87-116]
  • آگهی ارزش‌های اخلاقی ارائه‌شده در تبلیغات بازرگانی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران (برای فروش مواد غذایی به کودکان و نوجوانان) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 213-254]
  • آموزش تحلیلی بر بازنمایی ایدئولوژی و سبک زندگی در کتاب‌های آموزش زبان اینترچنج [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 35-60]

ا

  • ارتباط مقایسة شیوه های ارتباطی و تبلیغی چهره های قرآنی با روش‌های تبلیغ امروزین [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 113-144]
  • ارتباطات انسانی نقش ارتباطات انسانی در شکل‌گیری تراژدی ایرج [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 191-209]
  • ارتباط تقابلی نقش ارتباطات انسانی در شکل‌گیری تراژدی ایرج [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 191-209]
  • ارزش اخلاقی ارزش‌های اخلاقی ارائه‌شده در تبلیغات بازرگانی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران (برای فروش مواد غذایی به کودکان و نوجوانان) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 213-254]
  • اسرائیل آسیب‌شناسی ساختاری رژیم صهیونیستی با تأکید بر آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 87-116]
  • اعتماد اجتماعی رابطة اعتماد اجتماعی با گونه‌های شخصیتی (مورد مطالعه استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال) [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 35-57]
  • افکارعمومی نقش رسانه‌های نوین در جنبش‌های اجتماعی (مطالعة موردی جنبش تسخیر وال‌استریت) [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 145-172]
  • امامت ابعاد فرهنگ در جامعة آرمانی قرآنی [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 83-111]
  • انسجامی و شناختی رابطة اعتماد اجتماعی با گونه‌های شخصیتی (مورد مطالعه استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال) [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 35-57]
  • انقلاب نقش رسانه‌های جدید در انقلاب‏های جهان عرب (2012 ـ 2011)  [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 45-75]
  • انقلاب‏های عربی نقش رسانه‌های جدید در انقلاب‏های جهان عرب (2012 ـ 2011)  [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 45-75]
  • انگیزه‌ها اهداف و انگیزه‌های عضویت کاربران در شبکه‌های اجتماعی مجازی (مطالعه‌ای دربارة جوانان شهر تهران) [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 61-86]
  • انگیزه و هدف مخاطبان سواد رسانه‌ای مخاطبان رسانه‌های نوشتاری در شهر تهران [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 117-141]
  • اهل سنت بررسی گفتمانی فرایندهای ارتباطی و بیانیه‌های تبلیغاتی در بمب‌گذاری‌های سیستان و بلوچستان [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 121-162]
  • ایدئولوژی تحلیلی بر بازنمایی ایدئولوژی و سبک زندگی در کتاب‌های آموزش زبان اینترچنج [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 35-60]
  • ایران تلویزیون و تأثیر آن بر هویت دینی، گروهی و جنسیتی ایرانیان (مطالعۀ نظریۀ کاشت در ایران) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 7-44]
  • اینترچنج تحلیلی بر بازنمایی ایدئولوژی و سبک زندگی در کتاب‌های آموزش زبان اینترچنج [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 35-60]
  • اینترنت هم‌گرایی رسانه‌ای (رابطة تولید محتوای اینترنتی توسط کاربران و نحوة تماشای تلویزیون [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 143-168]

ب

  • بازنمایی تحلیلی بر بازنمایی ایدئولوژی و سبک زندگی در کتاب‌های آموزش زبان اینترچنج [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 35-60]
  • بازنمایی بازنمایی مصرف در فیلم‌های سینمایی دورۀ دفاع مقدس [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 76-119]
  • برون‌گرایی رابطة بین میزان و نوع استفاده از تلفن همراه و صفات شخصیتی دانشجویان [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 141-159]
  • برون‌گرایی رابطة اعتماد اجتماعی با گونه‌های شخصیتی (مورد مطالعه استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال) [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 35-57]
  • بسیج سیاسی نقش رسانه‌های جدید در انقلاب‏های جهان عرب (2012 ـ 2011)  [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 45-75]
  • بیداری اسلامی نقش رسانه‌های جدید در انقلاب‏های جهان عرب (2012 ـ 2011)  [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 45-75]

پ

  • پروپاگاندا مقایسة شیوه های ارتباطی و تبلیغی چهره های قرآنی با روش‌های تبلیغ امروزین [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 113-144]
  • پیام بازرگانی ارزش‌های اخلاقی ارائه‌شده در تبلیغات بازرگانی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران (برای فروش مواد غذایی به کودکان و نوجوانان) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 213-254]
  • پیش‌داوری رسانه‏ها، تصور قالبی و روابط بین گروه‏های هویتی (مطالعة موردی دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 7-33]

ت

  • تأثیرسنجی تلویزیون و تأثیر آن بر هویت دینی، گروهی و جنسیتی ایرانیان (مطالعۀ نظریۀ کاشت در ایران) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 7-44]
  • تبلیغات ارزش‌های اخلاقی ارائه‌شده در تبلیغات بازرگانی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران (برای فروش مواد غذایی به کودکان و نوجوانان) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 213-254]
  • تبلیغات جهانی مقایسة شیوه های ارتباطی و تبلیغی چهره های قرآنی با روش‌های تبلیغ امروزین [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 113-144]
  • تبلیغ قرآنی مقایسة شیوه های ارتباطی و تبلیغی چهره های قرآنی با روش‌های تبلیغ امروزین [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 113-144]
  • تجربة زیسته اینترنت مصرف فرهنگی اینترنت و شکل‌نگرفتن هویت مجازی (مردم‌نگاری دانشجویان سه دانشکدة ارتباطات، عمران و معماری) [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 55-90]
  • تجربه‌پذیری رابطة بین میزان و نوع استفاده از تلفن همراه و صفات شخصیتی دانشجویان [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 141-159]
  • تحلیل‏محتوا تلویزیون و تأثیر آن بر هویت دینی، گروهی و جنسیتی ایرانیان (مطالعۀ نظریۀ کاشت در ایران) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 7-44]
  • تراژدی نقش ارتباطات انسانی در شکل‌گیری تراژدی ایرج [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 191-209]
  • تصور قالبی رسانه‏ها، تصور قالبی و روابط بین گروه‏های هویتی (مطالعة موردی دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 7-33]
  • تعادل نقش ارتباطات انسانی در شکل‌گیری تراژدی ایرج [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 191-209]
  • تعارض‌های هویتی آسیب‌شناسی ساختاری رژیم صهیونیستی با تأکید بر آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 87-116]
  • تعزیه تقابل فرهنگ و طبیعت در آیین تعزیه [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 163-180]
  • تلویزیون هم‌گرایی رسانه‌ای (رابطة تولید محتوای اینترنتی توسط کاربران و نحوة تماشای تلویزیون [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 143-168]
  • تلویزیون تلویزیون و تأثیر آن بر هویت دینی، گروهی و جنسیتی ایرانیان (مطالعۀ نظریۀ کاشت در ایران) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 7-44]
  • تولید میزان مشارکت دانشجویان ارتباطات در تولید محتوای رسانه‏های اجتماعی [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 113-140]
  • تولید محتوا هم‌گرایی رسانه‌ای (رابطة تولید محتوای اینترنتی توسط کاربران و نحوة تماشای تلویزیون [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 143-168]

ج

  • جامعة آرمانی ابعاد فرهنگ در جامعة آرمانی قرآنی [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 83-111]
  • جامعة ایران موسیقی زیرزمینی؛ بازنمای دغدغه‌های اجتماعی جوانان [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 7-34]
  • جنبش‌های اجتماعی نقش رسانه‌های نوین در جنبش‌های اجتماعی (مطالعة موردی جنبش تسخیر وال‌استریت) [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 145-172]
  • جهانی شدن فرهنگ ایرانی در عصر جهانی شدن (مورد مطالعه فرهنگ نوروز) [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 91-112]
  • جوانان اهداف و انگیزه‌های عضویت کاربران در شبکه‌های اجتماعی مجازی (مطالعه‌ای دربارة جوانان شهر تهران) [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 61-86]

ح

  • حقوق ارتباطات جایگاه قانون جامع رسانه‌های همگانی در جمهوری اسلامی ایران (ضرورت‌یابی و امکان‌سنجی قانون و اقتضاهای برآمده از آنها) [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 7-53]
  • حقوق رسانه جایگاه قانون جامع رسانه‌های همگانی در جمهوری اسلامی ایران (ضرورت‌یابی و امکان‌سنجی قانون و اقتضاهای برآمده از آنها) [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 7-53]

خ

  • خدا بازنمایی هویت دینی در سینمای پس از انقلاب اسلامی [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 59-81]
  • خرده فرهنگ جوانان موسیقی زیرزمینی؛ بازنمای دغدغه‌های اجتماعی جوانان [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 7-34]
  • خشونت سیاسی بررسی گفتمانی فرایندهای ارتباطی و بیانیه‌های تبلیغاتی در بمب‌گذاری‌های سیستان و بلوچستان [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 121-162]

د

  • دین‌داری بازنمایی هویت دینی در سینمای پس از انقلاب اسلامی [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 59-81]

ر

  • رابطۀ تعاملی تقابل فرهنگ و طبیعت در آیین تعزیه [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 163-180]
  • رسانه رسانه‏ها، تصور قالبی و روابط بین گروه‏های هویتی (مطالعة موردی دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 7-33]
  • رسانه‌های اجتماعی نقش رسانه‌های نوین در جنبش‌های اجتماعی (مطالعة موردی جنبش تسخیر وال‌استریت) [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 145-172]
  • رسانه‏های اجتماعی میزان مشارکت دانشجویان ارتباطات در تولید محتوای رسانه‏های اجتماعی [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 113-140]
  • رسانه‌های دیجیتال نقش رسانه‌های جدید در انقلاب‏های جهان عرب (2012 ـ 2011)  [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 45-75]
  • رضایتمندی اهداف و انگیزه‌های عضویت کاربران در شبکه‌های اجتماعی مجازی (مطالعه‌ای دربارة جوانان شهر تهران) [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 61-86]
  • روان‌رنجوری رابطة بین میزان و نوع استفاده از تلفن همراه و صفات شخصیتی دانشجویان [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 141-159]
  • روان‏شناسی اجتماعی رسانه‏ها، تصور قالبی و روابط بین گروه‏های هویتی (مطالعة موردی دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 7-33]
  • روان‌شناسی گفتمانی مصرف فرهنگی اینترنت و شکل‌نگرفتن هویت مجازی (مردم‌نگاری دانشجویان سه دانشکدة ارتباطات، عمران و معماری) [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 55-90]
  • روش تبلیغ مقایسة شیوه های ارتباطی و تبلیغی چهره های قرآنی با روش‌های تبلیغ امروزین [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 113-144]
  • روش تحلیلی نظریة مبنایی مصرف فرهنگی اینترنت و شکل‌نگرفتن هویت مجازی (مردم‌نگاری دانشجویان سه دانشکدة ارتباطات، عمران و معماری) [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 55-90]
  • روضة‌الشهداء روضه‌خوانی؛ نقل مذهبی ـ ‌‌شیعی در ایران و تمهیدهای ادبی ـ ‌‌اجرایی آن [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 173-208]
  • روضه‌خوان روضه‌خوانی؛ نقل مذهبی ـ ‌‌شیعی در ایران و تمهیدهای ادبی ـ ‌‌اجرایی آن [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 173-208]
  • روضه‌خوانی روضه‌خوانی؛ نقل مذهبی ـ ‌‌شیعی در ایران و تمهیدهای ادبی ـ ‌‌اجرایی آن [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 173-208]

س

  • ساختارشکنی نقش ارتباطات انسانی در شکل‌گیری تراژدی ایرج [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 191-209]
  • ساختارگرایی تقابل فرهنگ و طبیعت در آیین تعزیه [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 163-180]
  • سبک زندگی تحلیلی بر بازنمایی ایدئولوژی و سبک زندگی در کتاب‌های آموزش زبان اینترچنج [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 35-60]
  • سواد رسانه‌ای سواد رسانه‌ای مخاطبان رسانه‌های نوشتاری در شهر تهران [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 117-141]
  • سیستم اجتماعی هنر به‌مثابه ارتباط در رویکرد سیستمی نیکلاس لومان [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 161-190]
  • سیستم روانی هنر به‌مثابه ارتباط در رویکرد سیستمی نیکلاس لومان [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 161-190]
  • سینما بازنمایی هویت دینی در سینمای پس از انقلاب اسلامی [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 59-81]

ش

  • شبکه‌های اجتماعی نقش رسانه‌های نوین در جنبش‌های اجتماعی (مطالعة موردی جنبش تسخیر وال‌استریت) [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 145-172]
  • شبکه‌های اجتماعی عوامل مرتبط با گرایش دانشجویان به شبکۀ اجتماعی «فیس‌بوک» (بررسی تطبیقی دانشجویان ایران و آمریکا) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 181-212]
  • شبکه‏های اجتماعی میزان مشارکت دانشجویان ارتباطات در تولید محتوای رسانه‏های اجتماعی [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 113-140]
  • شبکه‌های اجتماعی مجازی اهداف و انگیزه‌های عضویت کاربران در شبکه‌های اجتماعی مجازی (مطالعه‌ای دربارة جوانان شهر تهران) [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 61-86]

ع

  • عصر دفاع مقدس بازنمایی مصرف در فیلم‌های سینمایی دورۀ دفاع مقدس [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 76-119]

ف

  • فرد دین‌دار بازنمایی هویت دینی در سینمای پس از انقلاب اسلامی [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 59-81]
  • فرهنگ تحلیلی بر بازنمایی ایدئولوژی و سبک زندگی در کتاب‌های آموزش زبان اینترچنج [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 35-60]
  • فرهنگ فرهنگ ایرانی در عصر جهانی شدن (مورد مطالعه فرهنگ نوروز) [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 91-112]
  • فرهنگ ابعاد فرهنگ در جامعة آرمانی قرآنی [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 83-111]
  • فرهنگ ایرانی و نوروز فرهنگ ایرانی در عصر جهانی شدن (مورد مطالعه فرهنگ نوروز) [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 91-112]
  • فرهنگ مشارکتی هم‌گرایی رسانه‌ای (رابطة تولید محتوای اینترنتی توسط کاربران و نحوة تماشای تلویزیون [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 143-168]
  • فرهنگ و طبیعت تقابل فرهنگ و طبیعت در آیین تعزیه [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 163-180]
  • فیس‌بوک عوامل مرتبط با گرایش دانشجویان به شبکۀ اجتماعی «فیس‌بوک» (بررسی تطبیقی دانشجویان ایران و آمریکا) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 181-212]
  • فیلم‌های سینمایی بازنمایی مصرف در فیلم‌های سینمایی دورۀ دفاع مقدس [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 76-119]

ق

  • قانون جامع جایگاه قانون جامع رسانه‌های همگانی در جمهوری اسلامی ایران (ضرورت‌یابی و امکان‌سنجی قانون و اقتضاهای برآمده از آنها) [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 7-53]
  • قانون جامع رسانه‌های همگانی جایگاه قانون جامع رسانه‌های همگانی در جمهوری اسلامی ایران (ضرورت‌یابی و امکان‌سنجی قانون و اقتضاهای برآمده از آنها) [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 7-53]
  • قانون‌گذاری رسانه‌ای جایگاه قانون جامع رسانه‌های همگانی در جمهوری اسلامی ایران (ضرورت‌یابی و امکان‌سنجی قانون و اقتضاهای برآمده از آنها) [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 7-53]
  • قدرت تحلیلی بر بازنمایی ایدئولوژی و سبک زندگی در کتاب‌های آموزش زبان اینترچنج [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 35-60]
  • قرآن ابعاد فرهنگ در جامعة آرمانی قرآنی [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 83-111]

ک

  • کاشت تلویزیون و تأثیر آن بر هویت دینی، گروهی و جنسیتی ایرانیان (مطالعۀ نظریۀ کاشت در ایران) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 7-44]
  • کودک ارزش‌های اخلاقی ارائه‌شده در تبلیغات بازرگانی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران (برای فروش مواد غذایی به کودکان و نوجوانان) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 213-254]

گ

  • گفتمان مشروعیت‌بخش بررسی گفتمانی فرایندهای ارتباطی و بیانیه‌های تبلیغاتی در بمب‌گذاری‌های سیستان و بلوچستان [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 121-162]
  • گنجینه‌های تفسیری اینترنت مصرف فرهنگی اینترنت و شکل‌نگرفتن هویت مجازی (مردم‌نگاری دانشجویان سه دانشکدة ارتباطات، عمران و معماری) [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 55-90]
  • گوناگونی فرهنگی گونا‌گونی فرهنگی و ضرورت پاسداری از آن [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 169-191]
  • گونة شخصیتی رابطة اعتماد اجتماعی با گونه‌های شخصیتی (مورد مطالعه استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال) [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 35-57]

م

  • مدت و میزان استفاده از رسانه‌ها سواد رسانه‌ای مخاطبان رسانه‌های نوشتاری در شهر تهران [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 117-141]
  • مدل بمب به‌مثابه واقعه رسانه‌ای بررسی گفتمانی فرایندهای ارتباطی و بیانیه‌های تبلیغاتی در بمب‌گذاری‌های سیستان و بلوچستان [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 121-162]
  • مصاحبة عمقی اهداف و انگیزه‌های عضویت کاربران در شبکه‌های اجتماعی مجازی (مطالعه‌ای دربارة جوانان شهر تهران) [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 61-86]
  • مصرف بازنمایی مصرف در فیلم‌های سینمایی دورۀ دفاع مقدس [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 76-119]
  • مصرف فرهنگی اینترنت مصرف فرهنگی اینترنت و شکل‌نگرفتن هویت مجازی (مردم‌نگاری دانشجویان سه دانشکدة ارتباطات، عمران و معماری) [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 55-90]
  • مصرف‌گرایی بازنمایی مصرف در فیلم‌های سینمایی دورۀ دفاع مقدس [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 76-119]
  • ملت‌باوری گونا‌گونی فرهنگی و ضرورت پاسداری از آن [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 169-191]
  • مهاجرت معکوس آسیب‌شناسی ساختاری رژیم صهیونیستی با تأکید بر آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 87-116]
  • مواد غذایی ارزش‌های اخلاقی ارائه‌شده در تبلیغات بازرگانی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران (برای فروش مواد غذایی به کودکان و نوجوانان) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 213-254]
  • موسیقی زیرزمینی موسیقی زیرزمینی؛ بازنمای دغدغه‌های اجتماعی جوانان [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 7-34]
  • میزان و نوع استفاده از تلفن‌همراه رابطة بین میزان و نوع استفاده از تلفن همراه و صفات شخصیتی دانشجویان [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 141-159]

ن

  • نژندی رابطة اعتماد اجتماعی با گونه‌های شخصیتی (مورد مطالعه استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال) [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 35-57]
  • نشانه‏شناسی ارزش‌های اخلاقی ارائه‌شده در تبلیغات بازرگانی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران (برای فروش مواد غذایی به کودکان و نوجوانان) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 213-254]
  • نظریۀ استفاده و رضامندی عوامل مرتبط با گرایش دانشجویان به شبکۀ اجتماعی «فیس‌بوک» (بررسی تطبیقی دانشجویان ایران و آمریکا) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 181-212]
  • نقالی ‌مذهبی روضه‌خوانی؛ نقل مذهبی ـ ‌‌شیعی در ایران و تمهیدهای ادبی ـ ‌‌اجرایی آن [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 173-208]
  • نقد اجتماعی موسیقی زیرزمینی؛ بازنمای دغدغه‌های اجتماعی جوانان [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 7-34]
  • نقل روضه‌خوانی؛ نقل مذهبی ـ ‌‌شیعی در ایران و تمهیدهای ادبی ـ ‌‌اجرایی آن [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 173-208]
  • نوجوان ارزش‌های اخلاقی ارائه‌شده در تبلیغات بازرگانی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران (برای فروش مواد غذایی به کودکان و نوجوانان) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 213-254]
  • نیکلاس لومان هنر به‌مثابه ارتباط در رویکرد سیستمی نیکلاس لومان [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 161-190]

و

  • واقعه رسانه‌ای بررسی گفتمانی فرایندهای ارتباطی و بیانیه‌های تبلیغاتی در بمب‌گذاری‌های سیستان و بلوچستان [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 121-162]
  • واقعی تلقی کردن محتوای رسانه‌ها سواد رسانه‌ای مخاطبان رسانه‌های نوشتاری در شهر تهران [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 117-141]
  • وب 2 میزان مشارکت دانشجویان ارتباطات در تولید محتوای رسانه‏های اجتماعی [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 113-140]
  • وظیفه‌شناسی رابطة بین میزان و نوع استفاده از تلفن همراه و صفات شخصیتی دانشجویان [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 141-159]

ه

  • همسازی رابطة بین میزان و نوع استفاده از تلفن همراه و صفات شخصیتی دانشجویان [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 141-159]
  • هم‌گرایی رسانه‌ای هم‌گرایی رسانه‌ای (رابطة تولید محتوای اینترنتی توسط کاربران و نحوة تماشای تلویزیون [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 143-168]
  • هنر هنر به‌مثابه ارتباط در رویکرد سیستمی نیکلاس لومان [دوره 13، شماره 19، 1391، صفحه 161-190]
  • هویت رسانه‏ها، تصور قالبی و روابط بین گروه‏های هویتی (مطالعة موردی دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 7-33]
  • هویت گونا‌گونی فرهنگی و ضرورت پاسداری از آن [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 169-191]
  • هویت بازنمایی هویت دینی در سینمای پس از انقلاب اسلامی [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 59-81]
  • هویت تلویزیون و تأثیر آن بر هویت دینی، گروهی و جنسیتی ایرانیان (مطالعۀ نظریۀ کاشت در ایران) [دوره 13، شماره 17، 1391، صفحه 7-44]
  • هویت بازتابنده بازنمایی هویت دینی در سینمای پس از انقلاب اسلامی [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 59-81]
  • هویت دینی بازنمایی هویت دینی در سینمای پس از انقلاب اسلامی [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 59-81]
  • هویت سنتی بازنمایی هویت دینی در سینمای پس از انقلاب اسلامی [دوره 13، شماره 18، 1391، صفحه 59-81]
  • هویت ملی رسانه‏ها، تصور قالبی و روابط بین گروه‏های هویتی (مطالعة موردی دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 13، شماره 20، 1391، صفحه 7-33]

ی