نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسوشیتدپرس خبرگزاری‌ها و فناوری‌های جدید رسانه‌ای (مطالعة تطبیقی کارکردهای رویترز، آسوشیتدپرس، پی.تی.آی و ایرنا در عصر اینترنت با تأکید بر عملکردِ خبرگزاری جمهوری اسلامی) [دوره 14، شماره 21، 1392، صفحه 103-127]
  • آسیب‌شناسی آسیب‌شناسی فقهی و اخلاقی تبلیغات بازرگانی [دوره 14، شماره 21، 1392، صفحه 157-178]
  • آسیب‌های فضـای مجـازی (اینترنت آسیب‌های فضای مجازی بین دانش‌آموزان دختر [دوره 14، شماره 23، 1392، صفحه 195-216]
  • آگهی‌های بازرگانی آسیب‌شناسی فقهی و اخلاقی تبلیغات بازرگانی [دوره 14، شماره 21، 1392، صفحه 157-178]
  • آموزه‌های اسلامی میزان تحقق آموزه‌های اسلامی در روابط‌عمومی‌های تهران [دوره 14، شماره 24، 1392، صفحه 85-98]
  • آنومی فرهنگی و اجتماعی سیاست‌گذاری فرهنگی در وضعیت آنومی فرهنگی و اجتماعی [دوره 14، شماره 24، 1392، صفحه 63-81]

ا

  • اجتماع‌گرایی نظریة عدالت سندل و چندفرهنگ‌گرایی [دوره 14، شماره 22، 1392، صفحه 157-180]
  • احساس امنیت اجتماعی استفاده از اینترنت و احساس امنیت اجتماعی (مورد مطالعه دانشگاه باهنر کرمان) [دوره 14، شماره 22، 1392، صفحه 53-89]
  • اخلاق بازرگانی آسیب‌شناسی فقهی و اخلاقی تبلیغات بازرگانی [دوره 14، شماره 21، 1392، صفحه 157-178]
  • ادبای مسیحی عرب رویارویی با فرهنگ اسلامی در آثار ادبای مسیحی عرب [دوره 14، شماره 22، 1392، صفحه 91-117]
  • ادیان غیراسلامی روش‌های رویارویی امام رضا(ع) با پیروان ادیان، فرق و مذاهب اسلامی [دوره 14، شماره 23، 1392، صفحه 95-114]
  • ارتباطات دیپلماسی فرهنگی ایران در خاورمیانه؛ تحول ارتباطات و لزوم کاربرد ابزارهای نوین [دوره 14، شماره 23، 1392، صفحه 7-29]
  • ارتباطات اجتماعی نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی ایران [دوره 14، شماره 24، 1392، صفحه 163-190]
  • ارتباطات انسانی هنجارهای عفاف و حجاب اسلامی در سیما وسینما (تحلیل تطبیقی سیاست‌ها)) [دوره 14، شماره 21، 1392، صفحه 55-79]
  • ارتباطات عمومی علم فراخواندن مخاطبان از سوی متون علمی عمومی [دوره 14، شماره 24، 1392، صفحه 7-25]
  • استفاده از اینترنت استفاده از اینترنت و احساس امنیت اجتماعی (مورد مطالعه دانشگاه باهنر کرمان) [دوره 14، شماره 22، 1392، صفحه 53-89]
  • استفاده و خشنودی نگرش مخاطبان قائم‌شهری به شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای [دوره 14، شماره 21، 1392، صفحه 129-156]
  • اسلام هنجارهای عفاف و حجاب اسلامی در سیما وسینما (تحلیل تطبیقی سیاست‌ها)) [دوره 14، شماره 21، 1392، صفحه 55-79]
  • اعتماد نقش امر به معروف و نهی از منکر در بهبود سرمایة اجتماعی دانشجویان دختر [دوره 14، شماره 22، 1392، صفحه 31-51]
  • اقناع دیپلماسی رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران (فرصت‌ها، چالش‌ها، آسیب‌شناسی و راهبردها) [دوره 14، شماره 22، 1392، صفحه 181-205]
  • الجزیره بازنمایی تحولات سوریه در شبکة الجزیره (2013 ـ 2011) [دوره 14، شماره 24، 1392، صفحه 139-161]
  • العالم پوشش خبری رویدادهای دو کشور بحرین و سوریه در سایت فارسی شبکة العالم [دوره 14، شماره 22، 1392، صفحه 119-155]
  • الگوی باز طراحی و تبیین مدل سازمان نوآور با تکیه بر الگوی باز [دوره 14، شماره 23، 1392، صفحه 217-240]
  • الگوی مبارزه و رویارویی روش‌های رویارویی امام رضا(ع) با پیروان ادیان، فرق و مذاهب اسلامی [دوره 14، شماره 23، 1392، صفحه 95-114]
  • امام رضا (ع) روش‌های رویارویی امام رضا(ع) با پیروان ادیان، فرق و مذاهب اسلامی [دوره 14، شماره 23، 1392، صفحه 95-114]
  • امر به معروف نقش امر به معروف و نهی از منکر در بهبود سرمایة اجتماعی دانشجویان دختر [دوره 14، شماره 22، 1392، صفحه 31-51]
  • امنیت فرهنگی استفاده از اینترنت و احساس امنیت اجتماعی (مورد مطالعه دانشگاه باهنر کرمان) [دوره 14، شماره 22، 1392، صفحه 53-89]
  • امنیت فکری استفاده از اینترنت و احساس امنیت اجتماعی (مورد مطالعه دانشگاه باهنر کرمان) [دوره 14، شماره 22، 1392، صفحه 53-89]
  • امنیت هویتی استفاده از اینترنت و احساس امنیت اجتماعی (مورد مطالعه دانشگاه باهنر کرمان) [دوره 14، شماره 22، 1392، صفحه 53-89]
  • امور فرهنگی شورای فرهنگ عمومی و تأثیر مصوبه‌های آن بر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی [دوره 14، شماره 23، 1392، صفحه 57-93]
  • انقلاب اسلامی ایران نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی ایران [دوره 14، شماره 24، 1392، صفحه 163-190]
  • ایرنا   خبرگزاری‌ها و فناوری‌های جدید رسانه‌ای (مطالعة تطبیقی کارکردهای رویترز، آسوشیتدپرس، پی.تی.آی و ایرنا در عصر اینترنت با تأکید بر عملکردِ خبرگزاری جمهوری اسلامی) [دوره 14، شماره 21، 1392، صفحه 103-127]

ب

  • بازاریابی اولویت‌بندی شاخص‌ها و ابعاد موفقیت در بازاریابی کتاب‌های دانشگاهی [دوره 14، شماره 21، 1392، صفحه 29-53]
  • بازنمایی بازنمایی هویت طبقة متوسط مدرن شهری در آثار مصطفی مستور (تحلیل گفتمان رمان‌های استخوان خوک و دست‌های جذامی و من گنجشک نیستم [دوره 14، شماره 21، 1392، صفحه 179-213]
  • بازنمایی بازنمایی اقوام ایرانی در مجموعه‌های پربینندة تلویزیونی [دوره 14، شماره 24، 1392، صفحه 41-62]
  • بازنمایی بازنمایی تحولات سوریه در شبکة الجزیره (2013 ـ 2011) [دوره 14، شماره 24، 1392، صفحه 139-161]
  • بازنمایی و مسائل اجتماعی رویکرد فیلم‌های ایرانی برگزیده‌ شده در جشنواره‌های بین‌المللی به مسائل اجتماعی ایران [دوره 14، شماره 21، 1392، صفحه 7-28]
  • بازی‌های رایانه‌ای آسیب‌های فضای مجازی بین دانش‌آموزان دختر [دوره 14، شماره 23، 1392، صفحه 195-216]
  • بحران سوریه بازنمایی تحولات سوریه در شبکة الجزیره (2013 ـ 2011) [دوره 14، شماره 24، 1392، صفحه 139-161]
  • بحرین پوشش خبری رویدادهای دو کشور بحرین و سوریه در سایت فارسی شبکة العالم [دوره 14، شماره 22، 1392، صفحه 119-155]
  • برنامه‌ریزی فرهنگی شورای فرهنگ عمومی و تأثیر مصوبه‌های آن بر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی [دوره 14، شماره 23، 1392، صفحه 57-93]
  • بیداری اسلامی بیداری اسلامی؛ سناریوی فرهنگی منتخب جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 23، 1392، صفحه 137-170]

پ

  • پارازیت دریافت دانشجویان دانشگاه‌ها از برنامه‌های شبکة فارسی صدای آمریکا [دوره 14، شماره 23، 1392، صفحه 171-194]
  • پدیدارشناسی نقش مخاطب در نگاهداشت شبیه‌خوانی [دوره 14، شماره 24، 1392، صفحه 99-116]
  • پوشش خبری پوشش خبری رویدادهای دو کشور بحرین و سوریه در سایت فارسی شبکة العالم [دوره 14، شماره 22، 1392، صفحه 119-155]
  • پی.تی.آی خبرگزاری‌ها و فناوری‌های جدید رسانه‌ای (مطالعة تطبیقی کارکردهای رویترز، آسوشیتدپرس، پی.تی.آی و ایرنا در عصر اینترنت با تأکید بر عملکردِ خبرگزاری جمهوری اسلامی) [دوره 14، شماره 21، 1392، صفحه 103-127]

ت

  • تبادل فرهنگی بیداری اسلامی؛ سناریوی فرهنگی منتخب جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 23، 1392، صفحه 137-170]
  • تبلیغات بازرگانی آسیب‌شناسی فقهی و اخلاقی تبلیغات بازرگانی [دوره 14، شماره 21، 1392، صفحه 157-178]
  • تحلیل دریافت دریافت دانشجویان دانشگاه‌ها از برنامه‌های شبکة فارسی صدای آمریکا [دوره 14، شماره 23، 1392، صفحه 171-194]
  • تربیت هنری تربیت هنری در نظام آموزشی ایران [دوره 14، شماره 22، 1392، صفحه 7-29]
  • تعامل فرهنگی بیداری اسلامی؛ سناریوی فرهنگی منتخب جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 23، 1392، صفحه 137-170]
  • تقابل فرهنگی بیداری اسلامی؛ سناریوی فرهنگی منتخب جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 23، 1392، صفحه 137-170]
  • تلفن‌همراه) آسیب‌های فضای مجازی بین دانش‌آموزان دختر [دوره 14، شماره 23، 1392، صفحه 195-216]
  • تلویزیون هنجارهای عفاف و حجاب اسلامی در سیما وسینما (تحلیل تطبیقی سیاست‌ها)) [دوره 14، شماره 21، 1392، صفحه 55-79]
  • تلویزیون آسیب‌های فضای مجازی بین دانش‌آموزان دختر [دوره 14، شماره 23، 1392، صفحه 195-216]
  • تلویزیون بازنمایی اقوام ایرانی در مجموعه‌های پربینندة تلویزیونی [دوره 14، شماره 24، 1392، صفحه 41-62]
  • تماشا کردن قدسی نقش مخاطب در نگاهداشت شبیه‌خوانی [دوره 14، شماره 24، 1392، صفحه 99-116]
  • تهاجم فرهنگی بیداری اسلامی؛ سناریوی فرهنگی منتخب جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 23، 1392، صفحه 137-170]

ج

  • جام‌جهانی تأثیر فوتبال بر مؤلفه‌های هویت ملی [دوره 14، شماره 23، 1392، صفحه 115-135]
  • جامعه‌شناسی سیاسی ایران نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی ایران [دوره 14، شماره 24، 1392، صفحه 163-190]
  • جشنواره رویکرد فیلم‌های ایرانی برگزیده‌ شده در جشنواره‌های بین‌المللی به مسائل اجتماعی ایران [دوره 14، شماره 21، 1392، صفحه 7-28]

چ

  • چارچوب‌سازی بازنمایی تحولات سوریه در شبکة الجزیره (2013 ـ 2011) [دوره 14، شماره 24، 1392، صفحه 139-161]
  • چندفرهنگ‌گرایی نظریة عدالت سندل و چندفرهنگ‌گرایی [دوره 14، شماره 22، 1392، صفحه 157-180]
  • چندمعنایی دریافت دانشجویان دانشگاه‌ها از برنامه‌های شبکة فارسی صدای آمریکا [دوره 14، شماره 23، 1392، صفحه 171-194]

ح

  • حق نسخه‌برداری بررسی تطبیقی قوانین و مقررات ایران با مفاد موافقت‌نامة تریپس در زمینة حق نسخه‌برداری و حقوق مرتبط [دوره 14، شماره 24، 1392، صفحه 27-40]
  • حقوق مرتبط یا جانبی بررسی تطبیقی قوانین و مقررات ایران با مفاد موافقت‌نامة تریپس در زمینة حق نسخه‌برداری و حقوق مرتبط [دوره 14، شماره 24، 1392، صفحه 27-40]
  • حوزه عمومی حوزة عمومی و گفتگو در فضای مجازی شبکه‌های اجتماعی (بررسی تأثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گفتگوی میان فرهنگ‌ها) [دوره 14، شماره 21، 1392، صفحه 81-101]

خ

  • خاورمیانه دیپلماسی فرهنگی ایران در خاورمیانه؛ تحول ارتباطات و لزوم کاربرد ابزارهای نوین [دوره 14، شماره 23، 1392، صفحه 7-29]
  • خبرگزاری‌ها خبرگزاری‌ها و فناوری‌های جدید رسانه‌ای (مطالعة تطبیقی کارکردهای رویترز، آسوشیتدپرس، پی.تی.آی و ایرنا در عصر اینترنت با تأکید بر عملکردِ خبرگزاری جمهوری اسلامی) [دوره 14، شماره 21، 1392، صفحه 103-127]
  • خوانش تخالفی دریافت دانشجویان دانشگاه‌ها از برنامه‌های شبکة فارسی صدای آمریکا [دوره 14، شماره 23، 1392، صفحه 171-194]
  • خیر نظریة عدالت سندل و چندفرهنگ‌گرایی [دوره 14، شماره 22، 1392، صفحه 157-180]

د

  • دانش‌آموزان آسیب‌های فضای مجازی بین دانش‌آموزان دختر [دوره 14، شماره 23، 1392، صفحه 195-216]
  • دانشجو آثار فرهنگی گردشگری از نگاه دانشجویان [دوره 14، شماره 24، 1392، صفحه 117-138]
  • دانشجویان دختر نقش امر به معروف و نهی از منکر در بهبود سرمایة اجتماعی دانشجویان دختر [دوره 14، شماره 22، 1392، صفحه 31-51]
  • دانشگاه آثار فرهنگی گردشگری از نگاه دانشجویان [دوره 14، شماره 24، 1392، صفحه 117-138]
  • درک عامه از علم فراخواندن مخاطبان از سوی متون علمی عمومی [دوره 14، شماره 24، 1392، صفحه 7-25]
  • دیپلماسی رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران دیپلماسی رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران (فرصت‌ها، چالش‌ها، آسیب‌شناسی و راهبردها) [دوره 14، شماره 22، 1392، صفحه 181-205]
  • دیپلماسی فرهنگی دیپلماسی فرهنگی ایران در خاورمیانه؛ تحول ارتباطات و لزوم کاربرد ابزارهای نوین [دوره 14، شماره 23، 1392، صفحه 7-29]
  • دیپلماسی فرهنگی ایران دیپلماسی فرهنگی ایران در خاورمیانه؛ تحول ارتباطات و لزوم کاربرد ابزارهای نوین [دوره 14، شماره 23، 1392، صفحه 7-29]
  • دین و موسیقی نغمه‌های دینی به‌مثابه حامی هنرهای آوایی [دوره 14، شماره 23، 1392، صفحه 31-56]

ر

  • رسانه‌های جمعی بازنمایی تحولات سوریه در شبکة الجزیره (2013 ـ 2011) [دوره 14، شماره 24، 1392، صفحه 139-161]
  • روابط‌عمومی میزان تحقق آموزه‌های اسلامی در روابط‌عمومی‌های تهران [دوره 14، شماره 24، 1392، صفحه 85-98]
  • روابط‌عمومی اسلامی میزان تحقق آموزه‌های اسلامی در روابط‌عمومی‌های تهران [دوره 14، شماره 24، 1392، صفحه 85-98]
  • رویترز خبرگزاری‌ها و فناوری‌های جدید رسانه‌ای (مطالعة تطبیقی کارکردهای رویترز، آسوشیتدپرس، پی.تی.آی و ایرنا در عصر اینترنت با تأکید بر عملکردِ خبرگزاری جمهوری اسلامی) [دوره 14، شماره 21، 1392، صفحه 103-127]

س

  • سازمان میزان تحقق آموزه‌های اسلامی در روابط‌عمومی‌های تهران [دوره 14، شماره 24، 1392، صفحه 85-98]
  • سازمان نوآور طراحی و تبیین مدل سازمان نوآور با تکیه بر الگوی باز [دوره 14، شماره 23، 1392، صفحه 217-240]
  • سازمان‌های دولتی میزان تحقق آموزه‌های اسلامی در روابط‌عمومی‌های تهران [دوره 14، شماره 24، 1392، صفحه 85-98]
  • سخن آهنگین قرآن نغمه‌های دینی به‌مثابه حامی هنرهای آوایی [دوره 14، شماره 23، 1392، صفحه 31-56]
  • سرمایة اجتماعی نقش امر به معروف و نهی از منکر در بهبود سرمایة اجتماعی دانشجویان دختر [دوره 14، شماره 22، 1392، صفحه 31-51]
  • سرمایة اجتماعی آثار فرهنگی گردشگری از نگاه دانشجویان [دوره 14، شماره 24، 1392، صفحه 117-138]
  • سریال پایتخت بازنمایی اقوام ایرانی در مجموعه‌های پربینندة تلویزیونی [دوره 14، شماره 24، 1392، صفحه 41-62]
  • سناریوسازی بیداری اسلامی؛ سناریوی فرهنگی منتخب جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 23، 1392، صفحه 137-170]
  • سواد رسانه‌ای دریافت دانشجویان دانشگاه‌ها از برنامه‌های شبکة فارسی صدای آمریکا [دوره 14، شماره 23، 1392، صفحه 171-194]
  • سوریه پوشش خبری رویدادهای دو کشور بحرین و سوریه در سایت فارسی شبکة العالم [دوره 14، شماره 22، 1392، صفحه 119-155]
  • سوگیری بازنمایی تحولات سوریه در شبکة الجزیره (2013 ـ 2011) [دوره 14، شماره 24، 1392، صفحه 139-161]
  • سیاست‌گذاری فرهنگی شورای فرهنگ عمومی و تأثیر مصوبه‌های آن بر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی [دوره 14، شماره 23، 1392، صفحه 57-93]
  • سیاست‌گذاری فرهنگی سیاست‌گذاری فرهنگی در وضعیت آنومی فرهنگی و اجتماعی [دوره 14، شماره 24، 1392، صفحه 63-81]
  • سیاست‌ها هنجارهای عفاف و حجاب اسلامی در سیما وسینما (تحلیل تطبیقی سیاست‌ها)) [دوره 14، شماره 21، 1392، صفحه 55-79]
  • سینما هنجارهای عفاف و حجاب اسلامی در سیما وسینما (تحلیل تطبیقی سیاست‌ها)) [دوره 14، شماره 21، 1392، صفحه 55-79]
  • سینمای ایران رویکرد فیلم‌های ایرانی برگزیده‌ شده در جشنواره‌های بین‌المللی به مسائل اجتماعی ایران [دوره 14، شماره 21، 1392، صفحه 7-28]

ش

  • شاخص اولویت‌بندی شاخص‌ها و ابعاد موفقیت در بازاریابی کتاب‌های دانشگاهی [دوره 14، شماره 21، 1392، صفحه 29-53]
  • شبکه‌های اجتماعی نقش امر به معروف و نهی از منکر در بهبود سرمایة اجتماعی دانشجویان دختر [دوره 14، شماره 22، 1392، صفحه 31-51]
  • شبکه‌های اجتماعی مجازی حوزة عمومی و گفتگو در فضای مجازی شبکه‌های اجتماعی (بررسی تأثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گفتگوی میان فرهنگ‌ها) [دوره 14، شماره 21، 1392، صفحه 81-101]
  • شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای نگرش مخاطبان قائم‌شهری به شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای [دوره 14، شماره 21، 1392، صفحه 129-156]
  • شبیه‌خوانی نقش مخاطب در نگاهداشت شبیه‌خوانی [دوره 14، شماره 24، 1392، صفحه 99-116]
  • شرق‌شناسی رویارویی با فرهنگ اسلامی در آثار ادبای مسیحی عرب [دوره 14، شماره 22، 1392، صفحه 91-117]
  • شکاف فرهنگی نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی ایران [دوره 14، شماره 24، 1392، صفحه 163-190]
  • شورای فرهنگ عمومی شورای فرهنگ عمومی و تأثیر مصوبه‌های آن بر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی [دوره 14، شماره 23، 1392، صفحه 57-93]

ص

  • صدای آمریکا (VOA) دریافت دانشجویان دانشگاه‌ها از برنامه‌های شبکة فارسی صدای آمریکا [دوره 14، شماره 23، 1392، صفحه 171-194]
  • صنعت چاپ و نشر طراحی و تبیین مدل سازمان نوآور با تکیه بر الگوی باز [دوره 14، شماره 23، 1392، صفحه 217-240]

ط

  • طبقۀ متوسط بازنمایی هویت طبقة متوسط مدرن شهری در آثار مصطفی مستور (تحلیل گفتمان رمان‌های استخوان خوک و دست‌های جذامی و من گنجشک نیستم [دوره 14، شماره 21، 1392، صفحه 179-213]

ظ

  • ظرفیت‌سازی رسانه‌ای دیپلماسی رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران (فرصت‌ها، چالش‌ها، آسیب‌شناسی و راهبردها) [دوره 14، شماره 22، 1392، صفحه 181-205]

ع

  • عدالت نظریة عدالت سندل و چندفرهنگ‌گرایی [دوره 14، شماره 22، 1392، صفحه 157-180]
  • عفاف هنجارهای عفاف و حجاب اسلامی در سیما وسینما (تحلیل تطبیقی سیاست‌ها)) [دوره 14، شماره 21، 1392، صفحه 55-79]
  • علم تعاملی فراخواندن مخاطبان از سوی متون علمی عمومی [دوره 14، شماره 24، 1392، صفحه 7-25]

غ

  • غیریت‌سازی رویارویی با فرهنگ اسلامی در آثار ادبای مسیحی عرب [دوره 14، شماره 22، 1392، صفحه 91-117]

ف

  • فرق و مذاهب اسلامی روش‌های رویارویی امام رضا(ع) با پیروان ادیان، فرق و مذاهب اسلامی [دوره 14، شماره 23، 1392، صفحه 95-114]
  • فرهنگ نظریة عدالت سندل و چندفرهنگ‌گرایی [دوره 14، شماره 22، 1392، صفحه 157-180]
  • فرهنگ اسلامی رویارویی با فرهنگ اسلامی در آثار ادبای مسیحی عرب [دوره 14، شماره 22، 1392، صفحه 91-117]
  • فضای مجازی حوزة عمومی و گفتگو در فضای مجازی شبکه‌های اجتماعی (بررسی تأثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گفتگوی میان فرهنگ‌ها) [دوره 14، شماره 21، 1392، صفحه 81-101]
  • فقه تبلیغات آسیب‌شناسی فقهی و اخلاقی تبلیغات بازرگانی [دوره 14، شماره 21، 1392، صفحه 157-178]
  • فقه تجارت آسیب‌شناسی فقهی و اخلاقی تبلیغات بازرگانی [دوره 14، شماره 21، 1392، صفحه 157-178]
  • فناوری‌های جدید خبرگزاری‌ها و فناوری‌های جدید رسانه‌ای (مطالعة تطبیقی کارکردهای رویترز، آسوشیتدپرس، پی.تی.آی و ایرنا در عصر اینترنت با تأکید بر عملکردِ خبرگزاری جمهوری اسلامی) [دوره 14، شماره 21، 1392، صفحه 103-127]
  • فوتبال تأثیر فوتبال بر مؤلفه‌های هویت ملی [دوره 14، شماره 23، 1392، صفحه 115-135]
  • فیلم رویکرد فیلم‌های ایرانی برگزیده‌ شده در جشنواره‌های بین‌المللی به مسائل اجتماعی ایران [دوره 14، شماره 21، 1392، صفحه 7-28]

ق

  • قائم‌شهر نگرش مخاطبان قائم‌شهری به شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای [دوره 14، شماره 21، 1392، صفحه 129-156]
  • قومیت بازنمایی اقوام ایرانی در مجموعه‌های پربینندة تلویزیونی [دوره 14، شماره 24، 1392، صفحه 41-62]

ک

  • کارکردگرایی نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی ایران [دوره 14، شماره 24، 1392، صفحه 163-190]
  • کتاب‌های دانشگاهی اولویت‌بندی شاخص‌ها و ابعاد موفقیت در بازاریابی کتاب‌های دانشگاهی [دوره 14، شماره 21، 1392، صفحه 29-53]
  • کنوانسیون برن بررسی تطبیقی قوانین و مقررات ایران با مفاد موافقت‌نامة تریپس در زمینة حق نسخه‌برداری و حقوق مرتبط [دوره 14، شماره 24، 1392، صفحه 27-40]

گ

  • گتوی شهری سیاست‌گذاری فرهنگی در وضعیت آنومی فرهنگی و اجتماعی [دوره 14، شماره 24، 1392، صفحه 63-81]
  • گردشگری فرهنگی و مذهبی آثار فرهنگی گردشگری از نگاه دانشجویان [دوره 14، شماره 24، 1392، صفحه 117-138]
  • گفتگو حوزة عمومی و گفتگو در فضای مجازی شبکه‌های اجتماعی (بررسی تأثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گفتگوی میان فرهنگ‌ها) [دوره 14، شماره 21، 1392، صفحه 81-101]
  • گفتگوی میان فرهنگ‌ها حوزة عمومی و گفتگو در فضای مجازی شبکه‌های اجتماعی (بررسی تأثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گفتگوی میان فرهنگ‌ها) [دوره 14، شماره 21، 1392، صفحه 81-101]

ل

  • لاکلا و موفه بازنمایی هویت طبقة متوسط مدرن شهری در آثار مصطفی مستور (تحلیل گفتمان رمان‌های استخوان خوک و دست‌های جذامی و من گنجشک نیستم [دوره 14، شماره 21، 1392، صفحه 179-213]

م

  • مؤلفه‌های اصلی آموزش و پرورش تربیت هنری در نظام آموزشی ایران [دوره 14، شماره 22، 1392، صفحه 7-29]
  • ماهواره آسیب‌های فضای مجازی بین دانش‌آموزان دختر [دوره 14، شماره 23، 1392، صفحه 195-216]
  • مایکل سندل نظریة عدالت سندل و چندفرهنگ‌گرایی [دوره 14، شماره 22، 1392، صفحه 157-180]
  • مجله‌های علمی عمومی ایرانی فراخواندن مخاطبان از سوی متون علمی عمومی [دوره 14، شماره 24، 1392، صفحه 7-25]
  • مخاطب نقش مخاطب در نگاهداشت شبیه‌خوانی [دوره 14، شماره 24، 1392، صفحه 99-116]
  • مخاطب‌شناسی نگرش مخاطبان قائم‌شهری به شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای [دوره 14، شماره 21، 1392، صفحه 129-156]
  • مدل معادله‌های ساختاری طراحی و تبیین مدل سازمان نوآور با تکیه بر الگوی باز [دوره 14، شماره 23، 1392، صفحه 217-240]
  • مسجد نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی ایران [دوره 14، شماره 24، 1392، صفحه 163-190]
  • مصطفی مستور بازنمایی هویت طبقة متوسط مدرن شهری در آثار مصطفی مستور (تحلیل گفتمان رمان‌های استخوان خوک و دست‌های جذامی و من گنجشک نیستم [دوره 14، شماره 21، 1392، صفحه 179-213]
  • معادله‌های ساختاری آثار فرهنگی گردشگری از نگاه دانشجویان [دوره 14، شماره 24، 1392، صفحه 117-138]
  • موافقت‌نامة تریپس بررسی تطبیقی قوانین و مقررات ایران با مفاد موافقت‌نامة تریپس در زمینة حق نسخه‌برداری و حقوق مرتبط [دوره 14، شماره 24، 1392، صفحه 27-40]
  • موسیقی آوایی نغمه‌های دینی به‌مثابه حامی هنرهای آوایی [دوره 14، شماره 23، 1392، صفحه 31-56]
  • موسیقی مذهبی نغمه‌های دینی به‌مثابه حامی هنرهای آوایی [دوره 14، شماره 23، 1392، صفحه 31-56]

ن

  • نشانه‌شناسی بازنمایی اقوام ایرانی در مجموعه‌های پربینندة تلویزیونی [دوره 14، شماره 24، 1392، صفحه 41-62]
  • نظام آموزشی تربیت هنری در نظام آموزشی ایران [دوره 14، شماره 22، 1392، صفحه 7-29]
  • نظام حقوق مالکیت ادبی و هنری ایران بررسی تطبیقی قوانین و مقررات ایران با مفاد موافقت‌نامة تریپس در زمینة حق نسخه‌برداری و حقوق مرتبط [دوره 14، شماره 24، 1392، صفحه 27-40]
  • نظریة کنشگر ـ شبکه فراخواندن مخاطبان از سوی متون علمی عمومی [دوره 14، شماره 24، 1392، صفحه 7-25]
  • نظریة گفتمان بازنمایی هویت طبقة متوسط مدرن شهری در آثار مصطفی مستور (تحلیل گفتمان رمان‌های استخوان خوک و دست‌های جذامی و من گنجشک نیستم [دوره 14، شماره 21، 1392، صفحه 179-213]
  • نگاهداشت نقش مخاطب در نگاهداشت شبیه‌خوانی [دوره 14، شماره 24، 1392، صفحه 99-116]
  • نگرش نگرش مخاطبان قائم‌شهری به شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای [دوره 14، شماره 21، 1392، صفحه 129-156]
  • نهی از منکر نقش امر به معروف و نهی از منکر در بهبود سرمایة اجتماعی دانشجویان دختر [دوره 14، شماره 22، 1392، صفحه 31-51]
  • نیاز نگرش مخاطبان قائم‌شهری به شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای [دوره 14، شماره 21، 1392، صفحه 129-156]

و

  • ورزش تأثیر فوتبال بر مؤلفه‌های هویت ملی [دوره 14، شماره 23، 1392، صفحه 115-135]

ه

  • هدایت روش‌های رویارویی امام رضا(ع) با پیروان ادیان، فرق و مذاهب اسلامی [دوره 14، شماره 23، 1392، صفحه 95-114]
  • هرمنوتیک نقش مخاطب در نگاهداشت شبیه‌خوانی [دوره 14، شماره 24، 1392، صفحه 99-116]
  • هنجارهای اجتماعی نقش امر به معروف و نهی از منکر در بهبود سرمایة اجتماعی دانشجویان دختر [دوره 14، شماره 22، 1392، صفحه 31-51]
  • هویت بازنمایی هویت طبقة متوسط مدرن شهری در آثار مصطفی مستور (تحلیل گفتمان رمان‌های استخوان خوک و دست‌های جذامی و من گنجشک نیستم [دوره 14، شماره 21، 1392، صفحه 179-213]
  • هویت تأثیر فوتبال بر مؤلفه‌های هویت ملی [دوره 14، شماره 23، 1392، صفحه 115-135]
  • هویت ملی تأثیر فوتبال بر مؤلفه‌های هویت ملی [دوره 14، شماره 23، 1392، صفحه 115-135]