منابع و مأخذ
آلمیدا، دانیل(1393). «کودکان ما به کجا میروند؟ بررسی نشانهشناسی بصری آگهیهای تجاری عروسکهای مد»، ترجمۀ لعیا محبوبی، مجلهترجمان.
حسینی، داورانی(1393). «از خودانگاره تا خود گرفت: عکس سلفی در بافتار تحلیلهای خرد و کلان»، مجله چیدمان، شماره 7: 45-38.
دباغی، حمیده و معصومه تقیزادگان(1394). «پدیده پاشایی: نمایش سبک زندگی در یک سوگ»، شبکه مطالعات سیاستگذاری عمومی،
http://npps.ir/ArticlePreview.aspx?id=31398 تاریخ مراجعه بهمن 1396
رشیدی، صادق و زهرا صبورنژاد(1394). «ستارگان سینما و هویت آنلاین :مطالعه نشانهشناختی بازسازی مفهوم ستارگی پس از اینترنت: مطالعه موردی تصاویر منتشر شده در اینستاگرام الناز شاکردوست»، فصلنامه مطالعات رسانههای نوین، شماره 3: 200-165.
سجودی، فرزان(1393). «بررسی بازنمایی پوشاک زنان در مجموعه تلویزیونی سیما: رویکرد نشانهشناسی گفتمانی»، مرکز تحقیقات صدا و سیما.
شعیری، حمیدرضا(1392). نشانه، معناشناسی دیداری، تهران: نشر سخن.
صادقی، لیلا(1391). «ادغام نوشتار و تصویر در متون ادبی بر اساس نظریه ادغام مفهومی»، فصلنامه جستارهای زبانی، شماره 15: 103- 75.
کشمور، الیس(1395). فرهنگ شهرت، ترجمۀ احسان شاهقاسمی، تهران: نشر پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات.
مولایی، محمدمهدی(۱۳۹۵). «گردش فرهنگ سلبریتی در شبکههای اجتماعی: مطالعه فعالیت سلبریتیهای ایرانی و هوادارنشان در اینستاگرام»، فصلنامه جامعه، فرهنگ و رسانه، شماره ۲۱: 138-111.
میرفخرایی، تژا(1384). مقایسهگفتمانهایغالبدرحوزهقوانینتبلیغاتتجاریدرایران، تهران: پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
یاسمی، کلثوم؛ فردوس آقاگلزاده(1395). «تحلیل گفتمان انتقادی کتاب امریکن اینگلیش فایل با استفاده از مدل وندایک»، فصلنامهمطالعاتفرهنگ ـارتباطات، شماره 34: 205- 185.
Baulch, E & Pramiyanti, A (2018), "Hijabers on Instagram: Using Visual Social Media to Construct the Ideal Muslim Woman", Social Media + Society journal.
Braudy, Leo, (1986). The Frenzy of Renown: Fame and Its History. New York: Oxford University Press
Burgess, J., & Green, J. (2009). "The entrepreneurial vlogger: Participatory culture beyond the professional-amateur divide". In P. Snickars & P. Vonderau (Eds.), The YouTube reader (pp. 89–108). Stockholm, Sweden: National Library
Duffy, B. E., & Hund, E. (2015). “Having it all” on social media: Entrepreneurial femininity and self-branding among fashion bloggers. Social Media + Society journal.
Ferris, Kerry O. (2007). The Sociology of Celebrity. Sociology Compass 1/1 (2007): 371–384.
Gamson, Joshua, (2011). “The Unwatched Life Is Not Worth Living: The Elevation of the Ordinary in Celebrity Culture.” PMLA 126, no. 4: 1061 – 69, doi:10.1632/pmla.2011.126.4.1061.
Gomez Cruz, E & Thornham, H (2015) "Selfies beyond self-representation: the (theoretical) f(r)ictions of a practice", Journal of AESTHETICS & CULTURE
Jerslev ,anne, (2016). "In the Time of the Microcelebrity: Celebrification and the YouTuber Zoella", International Journal of Communication 10(2016), 5233–5251.
Jerslev, A., & Mortensen, M. (2015). "What is the self in the celebrity selfie? Celebrification, phatic communication and performativity". Celebrity Studies. doi:10.1080/19392397.2015.1095644
Jewitt, C. and Oyama, R. (2001) Visual Meaning: A Social Semiotic Approach. A Hand Book of Visual Analysis. In: Van Leeuwen, T. and Jewitt, C., Eds., Sage Publications, London
Kavakci, Elif & Kraeplin, Camille R (2016), "Religious beings in fashionable bodies: the online identity construction of hijabi social media personalities", Media, Culture & Society Vol. 39.
Kress, G, & Van Leeuwen, T. (1996). Reading Images The Grammar of Visual Design. New York Routledge.
Lee, Dong-Ho,(2010). “Digital Cameras, Personal Photography, and the Reconfiguration of Spatial Experiences.” Information Society 26, no. 4: 266 – 275.
Madden, Mary, et al. (2013). “Teens, Social Media, and Privacy.” Washington, DC: Pew Research Center, Internet and American Life Project. Retrived in www.pewinternet.or /Reports/2013/Teens-Social-Media And- Privacy/Summary-of-Findings.aspx.
Marwick, A. (2013). Status update: Celebrity, publicity and branding in the social media age. New Haven, CT: Yale University Press
Marwick, A. (2015a). "Instafame: Luxury Selfies in the Attention Economy", Copyright 2015 by Duke University Press, Public Culture journal
Marwick, A. (in press, 2015b). “You May Know Me From YouTube: (Micro)-Celebrity in Social Media". In book: A Companion to Celebrity, Editor(s): P. David Marshall Sean Redmond, DOI: 10.1002/9781118475089.ch18
Miller, T. (2000), ‘Men of the Game’, in K. Schaffer and S. Smith, eds, The Olympics at the Millennium: Power, Politics and the Games, Piscataway: Rutgers University Press.
Schwarz, Ori. (2010). “On Friendship, Boobs, and the Logic of the Catalogue Online Self-Portraits as a Means for the Exchange of Capital.” Convergence journal 16, no. 2: 163 – 83.
Senft, Theresa. (2008). Camgirls: Celebrity and Community in the Age of Social Networks. Digital Formations. New York: Peter Lang.
Senft, Theresa. (2013). “Microcelebrity and the Branded Self.” In A Companion to New Media Dynamics, edited by Jean E. Burgess and A. Bruns, 346–54. Malden, MA: Blackwell.
Strauss, A. L. & Corbin, J. (1998) Basics of Qualitative Research: Techniques and Procedures for Developing Grounded Theory (2nd ed.), London: Sage Pub. Ltd.
Waninger K (2015) "The veiled identity: hijabistas, Instagram and branding in the online Islamic fashion industry". Master’s Thesis, Georgia State University, Atlanta, GA.