منابع و مأخذ
اباذری، یوسف و نفیسه حمیدی (1387). جامعهشناسی بدن و پارهای مناقشات. فصلنامه پژوهش زنان. شماره 4: 160-127.
پاینده، حسین (1385). قرائتی نقادانه از آگهیهای تجاری در تلویزیون ایران. تهران: نشر روزنگار.
حنضلیزاده، شهناز؛ فرشته خلج؛ مرجان فراهانی و سلماز یگانهمهر (1389). گزارش تحلیل نتایج بدست آمده در بازیهای آسیایی. دفتر برنامهریزی آموزش و تحقیقات معاونت ارتباطات. آموزش و امور فرهنگی سازمان تربیت بدنی.
سیوشی، زهرا (1387). ارتباط غیرشخصی (زنان در تبلیغات تلویزیونی ایران). فصلنامه خردنامه همشهری، شماره 28: 61.
علمی، محمود، و سارا الیاسی (1388). عوامل اجتماعی مؤثر بر میزان پذیرش کلیشههای جنستی. فصلنامه مطالعات جامعهشناسی، شماره 2: 75-53.
مرکز آمار ایران. سالنامه آماری (1390).
معینیفر، حشمتالسادات (1388). بازنمایی کلیشههای جنسیتی در رسانه. فصلنامه تحقیقات فرهنگی، شماره 7: 197-167.
موسوی، یعقوب و معصومه کمالالدینی (1388). بازتولید نمادین ارزشهای جامعه در خصوص زن در تلویزیون. فصلنامه جامعهشناسی معاصر. شماره 4: 154-137.
مهدیزاده، سیدمحمد (1384). بررسی محتوایی و حرفهای مطالب هفت خبرگزاری غیردولتی. فصلنامه رسانه، شماره 3: 63.
هولستی، ال. آر (1380). تحلیل محتوا در علوم اجتماعی و انسانی. ترجمة نادر سالارزاده امیری. تهران: انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی.
هومینفر، الهام (1382). تحول جامعهپذیری جنسیتی. فصلنامه پژوهش زنان. شماره 7: 113-89.
Elo Satu, M. K., Outi Kanste, T. P., Kati, U. and Helvi, K. 2014. Qualitative Content Analysis: A Focus on Trustworthiness. The journal of SAGE Open. p. 1-10.
Fourie, P.J. 2007. Media Studies: Media History, Media and Society. (1)2.
Govender, N., Veena, P., Rawjee, J. and Govender, P. 2014. Magazines’ Representation of Women and Its Influence on Identity Construction: A South African Perspective Mediterranean. Journal of Social Sciences. MCSER. Publishing: Rome-Italy.(5)20.
Hall, S. 1997. Representation – Cultural Representations and Signifying Practices. London: Sage Publications Ltd.
Kilbourne, J. 2013. Beauty and the beast of adversiting, center for media literacy. Web.24.nov.
Liebau, C. P. 2007. Prude: How the sex obsessed culture damaged girls. Boston. MA: Centre Street Publishing.
O’Shaughnessy, M. and Stadler, J. 2005. Media and Society – An Introduction. 3rd ed. Sydney: Oxford University Press.
Rudy, R. M., Popova, L. and Linz, D.G. 2011. Contributions to the Content Analysis of Gender Roles: An introduction to a special issue. 64(3), 151-159.
Soobben, D and Rawjee, V.P. 2013. Ethnic Media and Identity Construction: The Representation of Women in an Ethnic Newspaper in South Africa. In: International Conference on Human and Social Sciences. (2), 20-22.
Talbot, M., Atkinson, K. and Atkinson, D. 2003. Language and Power in the Modern World. Edinburgh: Edinburgh University Press Ltd.
Graneheim, U.H. and Lundman, B. 2004. Qualitative content analysis in nursing research: concepts, procedures and measures to achieve trustworthiness. Nurse Education Today.(24)2, 105–112.
Wolf, Naomi. 2002. The Beauty Myth. HarperCollins Publishers Inc. New York, NY 10022.
Yin, R.K. 2009. Case Study Research: Design and Methods. 4th ed. Thousand Oaks: Sage.
Zhang, Yan. and Barbara M. Wildemuth. 2011. Qualitative Analysis of Content. European Journal of Psychological Assessment. 32(1), 28-37.