دوره 24 (1402)
دوره 23 (1401)
دوره 22 (1400)
دوره 21 (1399)
دوره 20 (1398)
دوره 19 (1397)
دوره 18 (1396)
دوره 17 (1395)
دوره 16 (1394)
دوره 15 (1393)
دوره 14 (1392)
دوره 13 (1391)
دوره 12 (1390)
دوره 11 (1389)
دوره 10 (1388)
دوره 9 (1387)
تبیین راهبردهای رسانه ها به منظور مدیریت ادراک اجتماعی در صحنه جنگ رسانه ای ناآرامی سال 1397

رسول یوسفی رامندی

دوره 22، شماره 54 ، مرداد 1400، ، صفحه 47-74

https://doi.org/10.22083/jccs.2019.195393.2877

چکیده
  فهم نحوۀ ادراک مردم و مدیریت آن ازجمله مأموریت­های اصلی هر رسانه به­منظور پیشبرد اهداف خود و در جهتِ انگاره­سازی در بین اذهان عمومی است. این مهم در فضای رسانه­ای جمهوری اسلامی ایران، که روزانه مورد هجمۀ رسانه­ای نظام سلطه قرار می­گیرد، اهمیت دوچندانی می­یابد، تا حدی که رهبر انقلاب آن را مهم­تر و بسترساز اثرگذاری جنگ ...  بیشتر